خبرآنلاين: رئيس انجمن واردكنندگان خودرو گفت:اكثر شركت‌هاي واردكننده، نماينده رسمي نيستند.
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

رئيس انجمن واردكنندگان خودرو با اشاره به انحصار واردات خودرو به كشور، گفت: اكثر شركت‌هاي وادكننده خودرو، نماينده واقعي و رسمي خودروسازان خارجي نيستند و دستور العملي به يكباره تمام واردات خودرو را به شركت‌هاي به اصطلاح نماينده واگذار كردند.

به گزارش روابط عمومي انجمن وارد كنندگان خودرو، ميثم رضايي مدير عامل شركت مفتاح رهنورد در گفتگو با بخش خبري 2030 شبكه دوم سيما در مورد انحصارگرايي در واردات خودرو، اظهار داشت: دستور العملي به يكباره و يك دفعه تمام واردات خودروها را به شركت‌هاي به اصطلاح نماينده شركت‌هاي خودروساز دنيا واگذار كرد كه در مورد آن بحث داريم.

وي افزود: اكثر شركت‌هاي واردكننده خودرو، نماينده واقعي و رسمي خودروسازان خارجي نيستند و در سايت شركت‌ و كمپاني اصلي خودروساز كه در ژاپن، كره، آلمان و... دنيا هستند، وجود ندارد و و ثبت نشده است.

رئيس انجمن واردكنندگان خودرو گفت: رقباي ما مي‌توانند براساس آنچه كه ما داريم، سياست و برنامه‌ريزي كنند و در هيچ كجاي دنيا و در هيچ شرايط اقتصادي و بنگاه اقتصادي، هيچ رسمي وجود ندارد كه اطلاعات سازماني يك شركت رقيب را شركت ديگر داشته باشد.

رضايي بيان كرد: اما اينكه شركت‌هاي رسمي اطلاعات داشته و دارند تا بتوانند هر لحظه كه ادعا كردند و خواستند، جلوي سامانه ثبت سفارش خودرو را ببندند و اجازه ندهند بقيه واردكنندگان، خودرو وارد كنند و اين انحصار طلبي است.

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎





:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: